woensdag 7 augustus 2019

TORNOOI GRASHEIDE EN WIEKEVORST

Beste allemaal

 

Allereerst wens ik onze vermoedelijke nieuwe speler ARNO(Van Rompa)welkom te heten.

 

Hierbij de info over de eerste 2 tornooien van het nieuwe seizoen. Aangezien het net zoals andere jaren zowat nog puzzelen is om aan voldoende spelers zet ik de namen die ik verwacht erbij. Zodoende kan ik tijdig U12 bijvragen afhankelijk of dit lijstje klopt.

 

1) TORNOOI GRASHEIDE DONDERDAG 15/08

 

We spelen onze eerste wedstrijd om 14.30 uur. We komen bijeen in Grasheide in de kleedkamer om 13.50 uur.

 

Ik verwacht volgende jongens : Mathis - Rik - Mauren - Jens - Elias - Florian - Jasper - Quinten en Karl(Mauro/Arno en Jaro kunnen niet) = 9 man.

 

Ikzelf moet tot 14 uur een wedstrijd fluiten zodoende zal Kris de jongens begeleiden en opwarmen!!!

 

2) TORNOOI WIEKEVORST ZONDAG 19/08

 

We spelen onze eerste wedstrijd om 9.30 uur. We komen bijeen in Wiekevorst om 8.50 uur. Het adres is Dalstraat te Wiekevorst.

 

Ik verwacht volgende jongens : Karl - Mauren - Jens - Mathis - Rik - Florian en Arno = 7 man, aan te vullen door U12(Mauro/Elias/Jaro en Quinten + Jasper kunnen niet)

jurgen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

SV GRASHEIDE - VC RIJMENAM 5- 2

SV GRASHEIDE - VC RIJMENAM 5 - 2 Voor de 4 de keer troffen we Rijmenam dit seizoen. Rijmenam beschikt maar over 9 spelers en tijdens de v...